torsdag 6 oktober 2011

Höst och vinterfint

När man som jag inte prioriterar det där med att städa och har som storasyster säger extra stor dragningskraft runt omkring mig så att saker bara faller ner runt fötterna (väldigt konstigt, det är ju verkligen inte så att jag släpper dem där!) så är det bra att fixa en anledning att städa. Sagt och gjort, ikväll blir det torsdagsmys (jobbar imorgon så jag tänkte ta igen det idag) och efter två dagars rätt sporadiskt städande så är lägenheten städad och den skiner! ;)

Och när lägenheten är höststädad så behövde ju balkongen få lite uppmärksamhet sagt och gjort höstfin fick det också bli!

Det här med jordiga händer är ju inte någon höjdare men det blidde så fint!


Lite en(eller?), ljung och något silveraktigt till det...

... jag blev sjukt nöjd.

Så fint så fint!
Nu ska jag bege mig till köket för att stöka till lite igen, är på tok för rent hemma nu! ;) Ska bli päronrutor med nötter och nougat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar