måndag 10 oktober 2011

Min räddare i nöden!


Finaste människan ever måste vara Anna Ivarsson som mitt i natten lämnar sin varma lägenhet för att ta bilen och hämta en trött journalist så att hon skulle slippa cykla från jobbet i stormvindar och spöregn.

Jag kan inte ens beskriva hur mycket skönare det var att få hoppa in i en varm bil istället för att behöva kämpa mot vinden och samtidigt försöka se något genom de regnvåta glasögonen.


Anna Ivarsson är en sån fruktansvärt varm och generös människa. Jag blir ofta förvånad över all den kärlek hon sänder ut. Att umgås med Anna och få vara nära henne är en riktig energikick och man mår alltid så bra av det.

Även om vi inte ofta tycker samma sak och trots att hon har mycket dålig smak när det gäller heta karlar(jag menar vem är Johnny Depp liksom!?) så älskar jag den kvinnan!  

4 kommentarer:

  1. Jag är också smygkär i henne! Är så himla glad att hon finns och går i min klass nu igen. Jag kanske har lite stalkervarning på henne, men vad tusan. Hon är ju så goo att jag bara vill äta opp na!

    SvaraRadera
  2. hon är världens finaste! och det är ni också, emma och jessica! det är så himla dåligt att jag inte bor i samma stad som er :(

    SvaraRadera
  3. Men min sockerbulle, tant anna bölar som en gris vid datorn här. Du är bäst!

    SvaraRadera
  4. åh vilken fin bild på anna! hon är himla go.

    SvaraRadera