måndag 3 oktober 2011

Nu ska det bli ordning på torpet

När det gäller träning och att äta rätt så vill jag så mycket och jag är mycket bestämd, ända tills det kommer till den punkten att man ska genomföra det.

Jag tänker på hur jag ska göra träningsscheman och sluta småäta. Men när det väl kommer till kritan sådär en timme innan passet börjar så kommer latmasken i mig och jag hittar på en bortförklaring till mig själv och sen går jag runt och har dåligt samvete för att jag inte tog mig iväg.

Men nu är det slut på smitandet! Nu försöker jag något nytt, att inte bara säga till mig själv att jag ska träna, att inte bara planera för mig själv. Nej, nu får den här bloggen bland annat bli min träningsdagbok och för att ha något att skriva så måste jag ju ta mig ut i jobbingspåret eller till Iksu, för det är ju så sjukt skönt bara man börjar! Längtar till snön kommer och jag får bege mig ut i spåret och prova nya skidorna! Kommer att bli fantastiskt!

Vi startar träningsivern ordentligt med ett bodypumppass med snygginstruktören imorgon och sen släpa sig runt 5-kmspåret med finaste springkompisen Ivarsson!

2 kommentarer:

  1. Heja Emma! Hur gick träningen?! Annika och jag ska dansa afro i dag är tanken. Heja oss. (Jag känner dock för att komma på en ursäkt för att stanna hemma och lata mig i stället.)

    SvaraRadera
  2. Jag hänger med dig ut i spåret när det blir dags!

    SvaraRadera